Általános szerződési feltételek
Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben adja le megrendelését, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, nem visszakereshető, a megrendelések folytán a szerződés kizárólag elektronikus formában kerül rögzítésre. Amennyiben a megrendeléssel, illetve a szállítással kapcsolatosan kérdése merül fel, a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
1. Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Schunk József János e. v. (a továbbiakban: Schunk Pince)
Székhely: 7627 Pécs, Engel János u. 4.
Adószám: 71188399-2-22
Nyilvántartásba vevő hatóság:
Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal
Szerződés nyelve: Magyar
Kapcsolattartó: Schunk József
Elektronikus elérhetőség: schunkpince@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 (30) 946-8920
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása:
A honlapon keresztül saját készítésű palackozott borok és egyéb kiegészítő termékek vásárolhatóak meg. Termékeink jellemzően a Schunk Pince által, saját termelésű és vásárolt szőlőből előállított termékek. A termékekről bővebb leírás, illetve információ a termékoldalon, a termékek mellett található. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt (jelenleg 27%) ÁFÁ-t, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A honlapon keresztül elérhető adatbázisunkban mindenkor az aktuális, érvényes árak szerepelnek, azonban az esetlegesen előforduló elírásokért felelősséget vállalni nem tudunk.
3. Rendelési információk ismertetése:
A honlapon történő böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció. Bármilyen termék vagy termékek megrendeléséhez azonban a következő adatok megadása kötelező: teljes név, számlázási cím, a kívánt szállítási cím, e-mail cím és telefonszám. Ezen adatok megadása a rendelés teljesítésének előfeltétele. Nyilvántartott adatait bármikor lekérdezheti, megváltoztathatja, és törölheti, erre vonatkozó kérelmét küldje meg számunkra a megadott elérhetőségeinken keresztül.
4. A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-16 óra között történik. A megrendelések feldolgozása a megjelölt időpontokon kívül a következő szerint alakul: amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után, vagy munkaidőn túl érkezik be, a megrendelés a beérkezését követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelés feldolgozását követően elektronikus úton (a megadott e-mail címre) visszaigazolást küldünk a megrendelt termék(ek)ről. Kérjük, hogy bármilyen esetlegesen felmerülő problémát, speciális kérést a megadott elérhetőségeink valamelyikén szíveskedjenek jelezni felénk, igyekszünk minden felmerülő kérdést minél hamarabb megválaszolni, illetve felmerülő problémát orvosolni.
5. Termék átvételével, kiszállításával kapcsolatos információk:
A megrendelés véglegesítésekor a következő szállítási módok közül választhat:
1. Házhoz szállítás:
A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk. A szállítás díja 1-11 palack rendelése esetén bruttó 1980 Ft, 12 palacktól a szállítási költséget átvállaljuk. A szállítást postai csomagküldés igénybevételével tudjuk teljesíteni munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, ezért kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, amelyen a megjelölt időszakban át tudja venni a csomagot (pl: munkahelyi cím). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az első sikertelen kiszállítást követően maximum kétszer kísérli meg telefonon felvenni a megrendelővel a kapcsolatot, hogy az árut alkalmas időpontban szállítsa. Ha nem jár sikerrel, az árut visszaszállítja. Az át nem vett csomagok futárszolgálat által felszámított szállítási költségét (mely az oldalon feltüntetett szállítási díjainkat meghaladhatja) a megrendelőre terheljük!
2, Személyes átvétel:
A megrendelés személyes átvételére két helyszínen van lehetőség:
7694 Hosszúhetény, Morolo u. 52. szám alatt (Schunk Pince) előre egyeztetett időpontban, illetve a 7627 Pécs, Engel János u. 4. szám alatt hétköznap 8:00 és 16:00 között.
Személyes átvétel esetén kérjük megjelölni, melyik címen kívánja a rendelést átvenni! Személyes átvétel választása esetén szállítási költséget nem számolunk fel. Ha a megrendelt termék megtalálható a raktárkészletünkben, a megrendelés feldolgozását követő egy munkanapon belül elküldjük az elektronikus visszaigazolást, amely tartalmazza, hogy melyik helyszínen, valamint mikortól vehető át a megrendelés.
6. Termék vételárának megfizetésével kapcsolatos tudnivalók:
A megrendelés véglegesítésekor a következő fizetési módok közül választhat:
1, Utánvételes fizetés:
Ebben az esetben az árut a csomag átvételekor, a futárnak (személyes átvétel esetén az átvételi ponton tartózkodó személyzetnek) készpénzben kell kifizetnie. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni a csomag ellenértékét a futárnak! A ki nem fizetett csomag sikertelen kézbesítésű csomagnak minősülhet, a futárszolgálat által felszámított szállítási díjat a vevőre terhelhetjük.
2, Fizetés előre utalással:
Az átutalás díjmentes, azonban az átutalásért saját bankja díjat számíthat fel. Az átutalás praktikus megoldás, ha a rendelést nem tudja személyesen átvenni (pl.: szomszéd, munkahelyen az Ön kollégája, vagy a recepciós veszi át). Ebben az esetben a rendelés összegét az OTP Banknál vezetett 11731001-20450043-00000000 számú számlaszámra kérjük átutalni. Kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel a megrendelés véglegesítéskor megadott nevet és a megrendelés elektronikus visszaigazolásában megjelölt azonosítót. E fizetési mód választása esetén, a megrendelést az átutalás beérkezése után küldjük el.
7. Garancia és jótállás:
Termékeinket a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba. A jótállást kizáró tényezők: Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni a következő esetekben:
- ha a palackban borkő, színkiválásból adódó lerakódás látható,
- ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van,
- ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.
Abban az esetben, ha a borral kapcsolatban dugó problémája merül fel (az ún. "dugóíz" érezhető), egyedi elbírálás alá kerül, így ha ezzel a problémával szembesül, kérjük, hogy ezzel kapcsolatban vegyék fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink valamelyikén.
8. A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei:
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni.
Ezt az igényét jelezheti a megadott elérhetőségek bármelyikén. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a vásárlástól az áru átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg:
A fogyasztó a szerződéstől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog minden bontatlan termékre vonatkozik.
Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.
Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, személyesen vagy telefonon kell bejelentenie.
Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, az áru megérkezését követő 5 munkanapon (de legkésőbb az elállást követő 30 napon) belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
A termékek visszajuttatásának költségét a vásárlónak kell viselnie. Abban az esetben, ha a vevő a bort kibontotta, és nem sikerült tisztázni a reklamáció okát, a Schunk Pince nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül lemondja, és a borok árát banki átutalással előreutalta, akkor a vételárat a vevő bankszámlájára utaljuk vissza.
Amennyiben a termék kézhezvételének napjáig nem kapta meg a megrendelés visszaigazolását, annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónapig gyakorolhatja elállási jogát.
Ha a Schunk Pince a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatja, valamint a Vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. A Schunk Pince a nem teljesített rendelésekből származó károkért felelősséget nem vállal, a megrendelő ilyen jellegű kárigénnyel nem élhet.
A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha olyan árut vásárol, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, gravíroztak vagy címkéztek.
A Schunk Pince a megrendelés elektronikus úton való visszaigazolása mellé (nyomtatható formában) csatoltan megküldi az elállás feltételeit is.
9. Adatvédelem
A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Schunk Pince kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Schunk Pince a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlapon keresztül leadott megrendelésből készült számla adatai a megrendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A Vásárlói adatok közül a név, cím, telefonszám, és utánvétel esetén a rendelés értéke a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerül a szállítást végző futárszolgálatnak, és a csomag célba juttatásában esetlegesen közreműködő egyéb vállalkozásoknak.
A honlap böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Schunk Pince bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@schunkpince.com e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Schunk Pince általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.